Mijn naam is Tessa Quax, en ik werk sinds 2011 als zelfstandige, voor een aantal opdrachtgevers zelfs al sinds de start van mijn eigen ondernemerschap.
Na mijn studie aan de Hogeschool van Amsterdam heb ik een aantal jaar gewerkt als bibliothecaresse en informatiespecialist, voor de dagelijkse werkzaamheden en op projectbasis. Vervolgens heb ik ruim zeven jaar als office-manager bij een non-profit milieu-organisatie gewerkt, en daarna een aantal jaren als projectmedewerker bij een commercieel milieu-communicatiebureau. In vrijwel al mijn banen was ik de ‘regeltante’.
Sinds de zomer van 2011 ben ik vanuit Haarlem aan het werk als zakelijk assistent van eenmans- en en kleine bedrijven, met een breed palet aan werkzaamheden: voor het beheer van (financiële) administraties, als organizer, als Virtual PA en als zakelijk assistent.
Ik ben hulpvaardig, vriendelijk, geïnteresseerd en houd ervan om dingen te organiseren en ordenen. Ik ben actiegericht en laat me niet gauw van de wijs brengen door een eventuele chaotische werkomgeving. Afhankelijk van de wens van de opdrachtgever werk ik virtueel of op locatie.
Ook hulp nodig? Neem contact op om te vragen naar de mogelijkheden via tessa@quax-za.nl of via 06-5092 6455.
Inschrijving KVK: 52713768
BTW-id: NL002067040B52